kolmapäev

Bussis.

Ma nägin sind täna bussis. Sul olid päikeseprillid peas ja sa muhelesid. Sa istusid toolil, näoga sõidusuunda, akna all kus päike paistus sulle peale. Sa vaatasid mind tihti. Üks vanem naisterahvas istus su kõrval. Sul olid uued saapad jalas. Täna oli sul tore päev olnud ja sa olid rõõmus. Sul oli hea meel bussiga sõita ja aeg-ajalt vaatasid sa mind. Ma istusin teisel bussi küljel, aga seljaga sõidusuunas. Sellegipoolest nägin ma sind hästi. Ja ma nägin seda, et sul meeldis mind vaadata. Ja kui buss käänas ennast parajasti nii, et päike sulle peale paistis, panid sa mõnikord silmad kinni. Ja muhelesid. Siis sa tegid silmad lahti ja vaatasid mind hästi äkitselt. Ja märkasid, et ma jälgin sind ja selle peale ma pöörasin oma pea kähku ära, aga see ei ole oluline. Siis ma tegelesin natuke aega jälle oma asjadega. Näiteks kuulasin kõrvaklappide seest muusikat, mis parasjagu tuli. Head lood tulid sellel õhtupoolikul ja päike oli juba tegelikult madalal, aga sellegipoolest meeldis mul seda vaadata. Veel vaatasin ma teisi bussisistujaid.
Sinu seljataga istus õhukese mantliga mees, kellel oli vasema silma ees plaaster. Tema kõrval ei istunud kedagi. Vahepeal meeldis mul vett juua, hea gaseeritud vesi oli. Mul oli kange janu, kui ma bussisõitu alustasin. Veel meeldis mul näppudega vastu jalgu takti lüüa, kui hea koht oli. Mul meeldis silmad kinni panna, kui päike parasjagu otse minu peale paistis ja ma tundsin siis, kui väsinud mu silmad hetkel on, ning kui hästi mõjub neile päikesevalgus. Keegi nohises kusagil bussi tagaosas. Ma tegin selle peale silmad lahti ja sa naeratasid mulle korraks. Ma naeratasin sulle vastu ja siis pöörasin pilgu bussi tagaosas nohisevale inimesele. See oli üks pearätiga vanem tädi, kes nohisenud oli. Ta istus päris taga.
Vahepeal tuli peatus ja enamus inimesi läksid maha. Aga sina jäid. Ja mina jäin ka. Mulle meeldis see. Ja sul meeldis mind vaadata. Me sõitsime edasi. Ja teised ka, kes bussis olid.
Siis hakkas kohe väga hea lugu mängima. Mul oli selle looga palju mälestusi meelde tuletada ja siis ma tuletasin neid. Sul meeldis vaadata, kuidas ma seda teen. Kuidas ma ilma hääleta veidi laulsin kaasa ja tundusin habras. Aga rahulolev. Ja sul meeldis vaadata, kuidas ma sõrmeotsadega vastu jalgu vajutasin, kui oli vaja. Nii ma kuulan mõnikord muusikat.
Kui ma silmad lahti tegin, pöörasid sa pea ära. Aga naeratasin, ma tean et sa naeratasid tegelikult, aga ei näidanud seda välja. Sul olid samasugused juuksed nagu praegu. Aga sa riietud natuke teistmoodi, kui tema. Ta nägi välja vanem. Ja ta oligi. Ta oli sinust vähemalt viisteist aastat vanem. Aga ta nägi siiski hea välja. Mulle meeldisid tema silmad. Nad vaatasid nii ilusasti. Neis oli meeletult palju rahu. Ja nad peegeldasid midagi väga head. Ja ta oli täpselt sinu pikkune. Ja tal olid samasugused kõrvad nagu sul, aga kõrvarõngad olid teistsugused. Ja nina oli sarnane. Aga muidu oli ta hästi sinu moodi. Võibolla oli tal rohkem naerulohkusid. Aga küll nad ka tulevad.





<< Avaleht

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tellimine: Postitused [Atom]