neljapäev

Lift.

Eile jäin ma liftist maha. Kavatsesin natuke pikutada, aga ma ei jäänud isegi tukkuma. Kui ma väsinud olen, jään ma tavaliselt lifti ootama. Õues oli veel valge, aga lifti ei tulnud üldse. Mõnikord ta tuleb, kui teda ikka kangesti oodata. Aga eile ei tulnud teda, enne õhtut küll mitte.
Õhtune lift tuli tavalisel ajal, nagu ikka. Ma siiski hakkasin teda natukene varem ootama. Tema järgi võiks kella õigeks keerata, kui sa samal ajal just ei tuku. Ma ei jõudnud isegi pikutamist õieti alustada, kui ma juba tukkusin. Ja siis tuli lift.
Ma tahtsin poodi minna, et omale rohelisi asju osta. Mul oli kange värske kurgi isu. Rohelist sibulat oli ka juurde vaja. Ja värsket salatit ja tilli. Ja tomateid, kuigi nad on hoopis punased. Aga ma ei tahtnudki ainult rohelisi asju.
Vajutasin nuppu, et allapoole sõita. Kõik nupud olid liiga kulunud et numbreid näha, aga ma teadsin väga hästi mis nupp mind allapoole viib. Lifti laest kostis "klinn" ja seejärel läksid uksed kinni. Lift hakkas vurinal allapoole vajuma, mina toetasin ennast seljaga vastu seina.
Jälle sina. Sa seisid lifti ukse lähedal, kuigi enne ma ei märganudki sind, sisenedes ma ei märganud vist midagi. Teisi hingi liftis ei olnud, kuigi ma igaks juhuks kontrollisin järgi - jah, ei olnud.
Sõitsime vaikselt allapoole. Liftis põles hämar laevalgus. Sa ümisesid kergelt, paistis nagu sul oleks olnud mingi laul peas. Ja aeg-ajalt sa keerutasid ennast. Sul oli jälle uus seelik. See sobis sulle hästi. Keerutamise ajal lehvis ta toredalt.
Siis me jõudsime kohale. Kohe päris alla välja, nii alla et rohkem selle liftiga küll allapoole minna ei saanud. Sa läksid esimesena välja. Välja mineku ajal sa naeratasid mulle ja lehvitasid hüvastijätuks. Õues puhus vist tuul, sest su juuksed lehvisid hästi ilusasti. Seelik lehvis ka. Ma naeratasin sulle hüvastijätuks vastu.
Ma jäin sinna lifti vist veel vähemalt pooleks tunniks, enne kui välja astusin.





<< Avaleht

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tellimine: Postitused [Atom]