reede

Tugitool.

Tugitool on rõdul, katusega kinniehitatud rõdul. Kõrge seljatoega pehme ja mugav tugitool. Tumedat värvi. Uinutav, sõbralik ja soe. Ta oleks nagu hooliv, nagu inimene kes sulle alati naeratab, kui sa oled väsinud ja lähed uksest sisse, paned toas küünla põlema või kaks, muusika vaikselt mängima, kingad esikusse, mantli nagisse ja longid tuhvlites rõdu poole. Lähed tugitooli ette, pilgutad talle silma ja ütled hästi vaikselt sosistades "Tere.."
Ja "Kuidas läheb ka? Kas tohib, ma istun korraks.. uinun pooleks tunniks. Ära lase mul maha kukkuda."
Ja siis silitad teda õrnalt. Sügad natukene kõrva tagant. Ja patsutad seljatoele samal ajal kui vaatad.. natukene eemale, kusagile kaugustesse.
Ja õues on nii soe nii soe, missiis et on juba päris hiline õhtu. Mõned unetud linnud veel laulavad, kusagil kaugel sõidab auto, kiunub kass mille peale klähvib koer, lendab nahkhiiri ilma et neid näeks aga tiivaplaginat on ju ikka kuulda, rohutirtsuorkester on lõpetamas, alumine naaber kustutas elutoatule, siin seal on mõni luurav ööliblikas. Mossitav. Peidus. Hästi tasane, täiesti liikumatu. Suurte silmadega.
Taevas on tumesinine ja kusagilt paremalt paistab juba ammu loojunud päikese kauge kuma. Värviline soe kuma. Vasemal on tähti rohkem näha, kusagil keskel on Suurlinna Tuled. Seljataga on vaikus, sest siin ei ela kedagi. Kedagi peale minu. Mitte keegi ei pane köögi tuld põlema, kui ma vannitoapõrandal istun. Mitte keegi ei astu mulle peale, mitte keegi ei küsi hommikul ühte võileiba ega seda kas mul on mõnda head veidi hapukat rohelist teed. Või punast, punast või musta või valget. Või oolongit või taimeteed meega. Või et kas ma pean homme tööle minema. Või et kas päev läks hästi, kas jah? Või et kas mul on kleeplinti või ühte tühja cd-toorikut. Või shampooni. Või et kas mul on kõht tühi. Või et kas mul on abi vaja. Või et kas mul pea valutab või et ega ma millegi üle pahane ei ole. Või et mida kuradit ma teha saaks või et miks sinine on sinine ja miks punane on punane ja miks sinine ja kollane kokku on roheline. Kas must või valge kleit. Kas David Bowie või Gary Numan. Kas ma tean mis täpne kell praegu on. Või et kas ma oskan seda või seda või seda teha. Või et kas telekast tuleb midagi. Või et mis mul viga on.





<< Avaleht

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tellimine: Postitused [Atom]