pühapäev

Natuke.

Ma küsisin et kas tal on külm, aga ta ei vastanud midagi. Kui ta oleks vastanud, oleks ta kindlasti öelnud et natuke. Ta hoopis istus mu seljataha pingile ja pani oma selja vastu minu selga, ning selle asemel et ennast soojendada, või vähemalt oma käsigi - neid omavahel kokku hõõrudes - või paluda et mina seda tema eest teeksin, ta hoopis keeras omale ühe sigareti. Ta keeras omale ühe sigareti ja värises kergesti vastu mu selga, ning ma muigasin. Ma ei tea kuidas ta selle ära tabas, ja vastuseks tonksas ta õrnalt küünarnukiga vastu mind lootes et ta tabab mu ribisid, ja ulatas oma käe mu välgumihkli järgi mille ma talle üle õla ulatasin.
Istusime seal veidi nii, ja mul oli kange tahtmine küsida. Mul oli kange tahtmine küsida igasuguseid asju, aga ma ei küsinud. Meelsamini oleksin ma temalt küsinud, ma oleksin küsinud ja küsinud ja pärinud, ja ma oleksin ta oma küsimustega päris hulluks ajanud, või kui mitte päris hulluks siis vähemasti marru küll.
Aga ma ei küsinud. Istusime veel veidi ja ma tundsin kuidas ta suitsetas, tõmbas pika mahvi ja vaatas kord üles taevasse otse pihta sellele suurele pilvele, ning siis jälle oma jalge ette. Siis kallutas ta oma pead, ning vaatas kusagile mujale. Ma ei tea mida ta vaatas, aga ma oleksin tahtnud teada. Ma oleksin väga, tõesti väga tahtnud teada.
Mina vaatasin müürilt alla tänavale, sest seal oli autosid. Mind ei huvita autod, vähemalt mitte väga. Mind ei huvita autod, ega autokapotid ega nende autode mootorid, ning üldse sellised asjad. Ja korraga ma juba vaatasingi mujale.
Seal oli mees kes müüs söödud arbuuse.





<< Avaleht

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tellimine: Postitused [Atom]