teisipäev

Tallinnasse.

Kui sa tuled Tallinnasse, palun ütle mulle, kas sa kolid lähedusse. Kas sa jood kusagil kraanivett, lased selle enne läbi filtri ja valad selle kergelt helesinisesse veeklaasi. Nõjatud puusaga vastu aknalauda ja seljaga aknaraami, muigad korraks. Juuksed langevad poolde huulde ja sa lükkad nad pisikese sõrmega ära. Su vasaku jala põlv on kergelt lõtv ja parema jala puus natuke pinges. Sul on seljas kollane särk ja aknavalguse peegeldus särab su näole. Sul on päris erepunased hulled ja tumedad silmad. Kui sa tuled Tallinnasse, palu ütle mulle, kas sa kolid lähedusse. Kas sa kõnnid mõnikord samadel tänavatel. Kas sa tuled minu tänavale, kas kõnnid mu rõdu alt läbi. Kui jõuad koju, kas valad vee kergelt helesisnisesse läbipaistvasse veeklaasi ja nõjatud vastu aknaraami. Millest sa mõtled kui sa muigad. Mida su tumedad silmad näinud on. Ja su kollane särk on seljas nii ilus, ning valgus peegeldub sellelt su näole. Kui sa Tallinnasse kolid, kas sul on minu jaoks aega. Kas sa tuled minu tänavale.





<< Avaleht

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tellimine: Postitused [Atom]